Search
Close this search box.

آموزش رایگان فن بیان

100% -
100% -
100% -
100% -
100% -
100% -

دوره خودشناسی (قسمت اول)

1,533
98000 – رایگان
100% -

دوره خودشناسی (قسمت دوم)

1,250
98000 – رایگان

 

آموزش رایگان فن بیان

برای آموزش رایگان فن بیان شما 4 دوره ی آموزشی رایگان تهیه کرده ایم. در این 4 دوره ی آموزشی شما نکته هایی برای داشتن فن بیان بهتر و عالی تر را یاد میگیرید.

دوره فن بیان روزمره: در این دوره نکات ساده و حرفه ای برای تبدیل شدن به یک سخنران حرفه ای یاد میگیرید. اینکه یک سخنران باید چه نکاتی را رعایت کند تا کلام جذابیداشته باشد و نفوذ کلام داشته باشد.

 

دوره فن بیان در کسب و کار: 

 

دوره چطور جذاب باشیم: فردی که میخواهد فن بیان خوبی داشته باشد باید جذابیت ظاهری نیز داشته باشد. در این دوره ی آموزشی رایگان چطورجذاب باشیم کامل به شما آموزش می دهیم که چطور با رعایت چند نکته ی ساده در نوع لباس پوشیدن و نوع رفتارتان شخصیتی جذاب و کاریزماتیک داشته باشید.

 

دوره عزت نفس: بسیاری از افراد فن بیان خوبی دارند اما به دلیلی نداشتن عزت نفس و خود باوری بالا نمیتوانند سخران خوبی باشند. در دوره رایگان عزت نفس شما یاد میگیرید که عزت نفس همون حس خوبیه که باعث میشه خودمون رو با همه ی ویژگی های مثبت منفی بپذیریم. عزن نفس همون حسیه که باعث میشه احساس ارزشمندی کنیم.

حس عزت نفس همون احساس خوبیه که تورو فارغ از تایید دیگران میکنه. دیگه خودت رو همین طوری که هستی قبول داری و انتقاد دیگران تورو به هم نمیریزه.